تشکیل گروه


hamed hashemi

برایت از طلا تختی ، مسیری رو به خوشبختی دعا کردم !!!

سلام به تمام دوستان عزیز . امیدوارم حالتان خوش باشد . حال من هم چه بپرسید و نپرسید ، خوب است شکر خدا . امیدوارم که از پیشنهادی که در سر دارم حمایت کنید . پیشنهادم ایجاد گروهی است برای پر کردن وقتمان . گروهی که از آن صحبت میکنم یک گروه پیامکیست . در صورتی که تمایل به انجام این حرکت بودید اسم مستعارتون رو به شماره ی 09367643044 پیامک کنید تا بعد از هماهنگی به امید خدا  استارت این حرکت را بزنیم . من قبلا روی این گروه کار کرده ام . با دوستان و آشنایان نزدیک مشغول هستیم . حالا دنبال وسعت دادن به اونم . اگر نظر سازنده ای داشتید حتما بفرمائید . با تشکر و احترام .  

 

 

این مطلب را اضافه بر سازمان نوشتم : با عرض سلام . خدمت آن دسته از  دوستانی که به من پیامک میزنند و میپرسند باید چکار کنیم در این گروه باید عرض کنم که دوستان در این گروه کار خاصی انجام نمیشه و صرفا برای پر کردن وقتمان و اس ام اس بازی خودمان است . شما به ازای هر پیامک یک پیامک جدید خواهید گرفت . همین . سخته ؟؟؟؟ 



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت22:47---22 اسفند 1389
سلام
دقيقا طرحي كه تو ذهنته چيه؟
گروه پيامكي؟ چيكار بايد بكنيم تو اين گروه؟

(راستي با اجازه لينكيدمت... از وبلاگت خوشم اومد. پست هات گزينشيه!)


من
ساعت22:42---22 اسفند 1389
سلام
دقيقا طرحي كه تو ذهنته چيه؟
گروه پيامكي؟ چيكار بايد بكنيم تو اين گروه؟

(راستي با اجازه لينكيدمت... از وبلاگت خوشم اومد. پست هات گزينشيه!)


فائزه
ساعت19:12---21 اسفند 1389
وبلاگ قشنگي داري. اگه ميتوني در مورد طرحت بيشتر توضيح بده.با چه عنواني شما رو لينك كنم؟

حميد
ساعت14:39---21 اسفند 1389
سلام .وبلاگ با حالي داري.من لينك كردم .اگه بشه توهم منو لينك كن.

حميد
ساعت14:37---21 اسفند 1389
سلام .وبلاگ با حالي داري.من لينك كردم .اگه بشه توهم منو لينك كن.

اهورا
ساعت0:36---21 اسفند 1389

سلام دوست گلم

وبلاگت محشره

اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي

اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم

من يه روش واسه کسب درآمد ابداع کردم،دوست داشتي بيا بلاگم بخون پشيمون نميشي
اگر مايل به تبادل لينک هستي منو با اسم
.: يه کم روحتو قلقلک کن ?::.
لينک کن و بهم بگو تا منم تورو لينک کنم
قربان شما


هادی
ساعت23:10---20 اسفند 1389
سلام دوست من
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم قدم رنجه کنی و به من هم سری بزنی

منتظرت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 اسفند 1385برچسب:گروه اس ام اسی,ساعت 22:6 توسط حامد| |


Power By: LoxBlog.Com